Skal Fredensborg være borgernes kommune?

Af Mette Nørtoft, Hørsholmvej 3, 3050 Humlebæk, Byrådskandidat

Jeg har været ansat i mange forskellige virksomheder og specielt 2 ting kendetegner de virksomheder, der får succes – kundepleje og medarbejderpleje. Begge dele skabes og understøttes af god ledelse. En ledelse, der lytter til kundernes ønsker, videreformidler dem til medarbejderne og samtidig lytter til medarbejdernes ønsker og forslag til hvordan virksomheden bedst får enderne til at nå sammen, til tilfredshed for både kunder og medarbejdere.

Kunderne er vigtige, uden glade kunder der får den vare de forventer og betaler for kan virksomheden ikke eksistere. Medarbejderne er lige så vigtige, for uden deres arbejde kan man ikke levere til kunderne.

Kundetilfredshed og medarbejderglæde er 2 nøgleord, når det gælder de allerfleste virksomheders drift.

Prøv at bytte ordene kunde og virksomhed ud med borger og kommune.

Jeg tror det er den vej vi skal i Fredensborg Kommune….